سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
عشق آبی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
فن آوری اطلا عات

هادی :: جمعه 85/6/17 ساعت 6:19 عصر

مدیر عامل شرکت ایرانسل گفت: "ثبت ‌نام سیم‌کارت تلفن همراه معمولی و اعتباری اپراتور دوم در مهرماه یا آبان ‌ماه انجام خواهد شد و قیمت هر دو سیم‌کارت با برگزاری جلسه‌ای با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قبل از نیمه‌ی شهریورماه اعلام می‌شود."

وی درباره‌ی شایعاتی مبنی بر پایین‌تر بودن تعرفه‌های سیم‌کارت اپراتور دوم نسبت به تعرفه‌های اپراتور اول تلفن همراه گفت: دلیلی وجود ندارد که تعرفه‌های مکالمات خود را پایین‌تر از شرکت ارتباطات سیار آوریم؛ برخلاف اپراتور اول، برقراری تماس از طریق سیم‌کارت اپراتور دوم در هر مکانی که در داخل کشور باشد، یکسان است و برقراری تماس از هر جا و به هر نقطه‌ای از کشور تعرفه‌ی یکسان دارد؛ در کل میانگین هزینه‌ی مشترک در حد اپراتور اول خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ایرانسل با تاکید بر این که قیمت سیم‌کارت اپراتور دوم 120 هزار تومان است، گفت: 1/28 درصد از فروش سیم‌کارت به شرکت مخابرات می‌رسد و تغییر در قیمت سیم‌کارت برعهده‌ی ما نیست؛ مخابرات باید درباره‌ی کاهش قیمت سیم‌کارت تصمیم بگیرد؛ کاهش قیمت به کاهش درآمد شرکت مخابرات منجر می‌شود.

دزفولی با اشاره به ثبت‌نام گسترده‌ی سیم‌کارت توسط اپراتور اول گفت: به طور حتم سیاست قطعی دولت و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات این نیست که اپراتور اول به 30 میلیون مشترک تا پایان برنامه‌ی چهارم توسعه یعنی ضریب نفوذ 45 درصد برسد؛ چنین تصمیمی ‌به تاییدیه‌ی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مجلس شورای اسلامی‌ نیاز دارد.

مدیر عامل شرکت ایرانسل با بیان این که تا پایان برنامه‌ی چهارم شبکه‌ی تلفن همراه، باید 35 میلیون مشترک داشته باشد، تصریح کرد: اگر اپراتور اول تصمیم به ثبت‌نام و واگذاری عمده‌ی سیم‌کارت بگیرد، کشور به اپراتور دوم، سوم و تالیا نیازی پیدا نمی‌کند و این با سیاست‌های کلان نظام همخوانی ندارند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل گفت: شرکت ایرانسل خصوصی است و تضمین و بقای آن به کیفیت شبکه بستگی دارد؛ اگر سیم‌کارت آن کیفیت مناسب نداشته باشد، شکست خواهد خورد؛ ما یقین داریم که اکثر مردم از این سیم‌کارت‌ها استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه به شرایط تست شبکه، سایت‌ها و نتایج جلسات با وزارت ICT و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بستگی دارد و احتمالا در سری اول، نیم میلیون سیم‌کارت ثبت‌نام خواهیم کرد.

دزفولی در پایان افزود: تهران‌، مشهد و تبریز اولین شهرهایی هستند که سیم‌کارت اپراتور دوم در آن‌ها واگذار خواهد شد و تاپایان سال دو میلیون و 300 هزار سیم‌کارت در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

منبع خبر: ایسن

نوشته های دیگران()

فن آوری اطلاعات

هادی :: جمعه 85/6/17 ساعت 6:19 عصر

اولین جشنواره بین المللی تخصصی ارتباطات سیار ، گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی به همت شرکت شیوه گرایش سوم ، مشارکت شرکت ارتباطات سیار و همکاری و مجوز اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌‏های صوتی، تصویری و گوشی تلفن همراه از تاریخ 14 الی 17 شهریورماه برگزار می شود.

ابراهیم درستی ، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌‏های صوتی ، تصویری و گوشی تلفن همراه ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: صنعت ارتباطات به خصوص گوشی تلفن همراه سرشار از ایده‌‏های نو است که این ایده‌‏ها در جشنواره Internet به منصه ظهور رسیده و تاثیرات مثبت خود را در آمار فروش بر جای خواهد گذاشت.

وی، مهم‌‏ترین هدف از برگزاری این جشنواره را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: هدف از برپایی این جشنواره ارتباط مستقیم عرضه‌‏کننده و تولیدکننده و حذف واسطه‌‏ها است، البته می‌‏توان به نمایش قابلیت‌‏های گوشی در کنار یکدیگر، ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم، معرفی شرکت‌‏های خدمات پس از فروش برتر، انتقال تکنولوژی به کشور و مبادله اطلاعاتی تجاری نمایش جدیدترین تجهیزات جانبی، معرفی شرکت‌‏های واردکننده و نمایندگی‌‏های فعال در ایران ، ایجاد بستر مناسب برای عرضه کالای استاندارد و ... نیز اشاره کرد.

درستی ، ادامه داد: بنابراین این موقعیتی است که تمامی دست اندرکاران صنعت ارتباطات و مدیران بنگاه‌‏ها مشتریان بالقوه خود را در بزرگترین رویداد تخصصی از نوع خود ملاقات خواهند کرد.

وی ، نتیجه فراهم آمدن این حضور را بهترین زمینه برای دسترسی به گروه‌‏های هدف و ایجاد کانال‌‏های جدید فروش و بازاریابی دانست.

رییس فروشندگان دستگاه‌‏های صوتی، تصویری و گوشی تلفن همراه ، تصریح کرد: این جشنواره سعی دارد فناوری‌‏های نوین دنیا را به بازدیدکنندگان بشناساند.

به گفته وی ، برگزاری کارگاه‌‏های آموزشی و عرضه آخرین دستاوردهای مخابرات کشور از جمله برنامه‌‏های این جشنواره است.

گفتنی است ؛ این جشنواره به مدت 4 روز و از ساعت 11 صبح الی 20 در مرکز آفرینش‌‏های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می‌‏شود.

منبع خبر: ایلنا

نوشته های دیگران()

می خندم به آسیا

هادی :: جمعه 85/6/17 ساعت 8:54 صبح


نوشته های دیگران()

هنر مند من

هادی :: پنج شنبه 85/6/16 ساعت 7:2 عصر


نوشته های دیگران()

سینما

هادی :: پنج شنبه 85/6/16 ساعت 6:59 عصر

رضا عطاران که هم اکنون در حال بازی در فیلم تیغ زن است گــــفت:"برای عید86فیلمی می سازم".

 

 

مهران مدیری می خواهد ساخت مجموعه ای بپردازد که پیمان قاسم خانی آن را می نویسد.

 


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بدو بدو تازه تازه جک
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
عشق آبی
هادی
پسر خوب گل
Link to Us!

عشق آبی

Hit
مجوع بازدیدها: 4931 بازدید

امروز: 1 بازدید

دیروز: 0 بازدید

Notes subjects


مطالب خفن[3] . نکات آموزنده[2] . عکس .

Archive


پاییز 1385
تابستان 1385

In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail